Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Czynniki zewnętrzne budowania strategii marketingowej rozwoju eksportu przedsiębiorstwa — [External factors of the marketing strategy creation of company's export development] / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Wybrane aspekty handlu międzynarodowego / pod red. Klemensa Budzowskiego ; Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. — Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, 2008. — ISBN: 978-83-7571-076-2. — S. 195–208. — Bibliogr. s. 208, Summ.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP51258
Data dodania do BaDAP2010-04-06
Rok publikacji2008
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Czynniki zewnętrzne wyboru strategii marketingowej przedsiębiorstwa — External factors the company's choice of a market strategy / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Ekonomia – informatyka – zarządzanie : teoria i praktyka : [referaty z V konferencji] : Kraków, wrzesień 2002 rok. T. 3, Pt. 3, Zarządzanie = Management = Economics – information processing – management : theory and practice / red. nauk. Adam Peszko ; Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. — Kraków : WZ AGH, 2002. — Opis częśc. wg T. 1. — ISBN: 8391638480. — S. 27–37. — Bibliogr. s. 37, Summ.
fragment książki
Badania marketingowe jako podstawa wyboru marketingowej strategii rozwoju eksportu przedsiębiorstwa przemysłowego — [Marketing researches as a base to change marketing strategie of export development of an industry company] / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VII konferencja naukowo-techniczna : Ustroń Jaszowiec–Częstochowa 1999 / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 2000. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 12). — ISBN: 83-87745-65-0. — S. 294–299. — Bibliogr. s. 299, Streszcz.