Szczegóły publikacji
Opis bibliograficzny
Czynniki zewnętrzne wyboru strategii marketingowej przedsiębiorstwa — External factors the company's choice of a market strategy / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Ekonomia – informatyka – zarządzanie : teoria i praktyka : [referaty z V konferencji] : Kraków, wrzesień 2002 rok. T. 3, Pt. 3, Zarządzanie = Management = Economics – information processing – management : theory and practice / red. nauk. Adam Peszko ; Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. — Kraków : WZ AGH, 2002. — Opis częśc. wg T. 1. — ISBN: 8391638480. — S. 27–37. — Bibliogr. s. 37, Summ.
Autor
Dane bibliometryczne
ID BaDAP | 11212 |
---|---|
Data dodania do BaDAP | 2002-12-31 |
Rok publikacji | 2002 |
Typ publikacji | materiały konferencyjne (aut.) |
Otwarty dostęp |