Szczegóły publikacji
Opis bibliograficzny
Badania marketingowe jako podstawa wyboru marketingowej strategii rozwoju eksportu przedsiębiorstwa przemysłowego — [Marketing researches as a base to change marketing strategie of export development of an industry company] / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VII konferencja naukowo-techniczna : Ustroń Jaszowiec–Częstochowa 1999 / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 2000. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 12). — ISBN: 83-87745-65-0. — S. 294–299. — Bibliogr. s. 299, Streszcz.
Autor
Dane bibliometryczne
ID BaDAP | 3340 |
---|---|
Data dodania do BaDAP | 2001-04-18 |
Rok publikacji | 2000 |
Typ publikacji | materiały konferencyjne (aut.) |
Otwarty dostęp | |
Czasopismo/seria | Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia |