Szczegóły publikacji
Opis bibliograficzny
Segmentacja rynku produktów przemysłowych jako podstawa formułowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego — [Industry products market segmentation as the basic of casting of industry company marketing strategy] / Wiesław WASZKIELEWICZ, Ewa PRYMON-RYŚ, Adam RYŚ, Ryszard Budzik // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VII konferencja naukowo-techniczna : Ustroń Jaszowiec–Częstochowa 1999 / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 2000. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 12). — ISBN: 83-87745-65-0. — S. 266–271. — Bibliogr. s. 271, Streszcz.
Autorzy (4)
- AGHWaszkielewicz Wiesław
- AGHPrymon-Ryś Ewa
- AGHRyś Adam
- Budzik Ryszard
Dane bibliometryczne
ID BaDAP | 3335 |
---|---|
Data dodania do BaDAP | 2001-04-18 |
Rok publikacji | 2000 |
Typ publikacji | materiały konferencyjne (aut.) |
Otwarty dostęp | |
Czasopismo/seria | Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia |