Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Pozycja przedsiębiorstwa przemysłowego na rynku jako element wyboru jego strategii marketingowej — Market standing of the industrial enterprise as an element of its marketing strategy / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : X konferencja naukowo-techniczna : Ustroń–Jaszowiec, 19–21 czerwca 2002 / red. nauk. Jan Mróz ; PCz WIPMiFS. — Częstochowa : Wydawnictwo WIPMiFS, 2003. — (Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej ; ISSN 2080-2080. Seria: Metalurgia ; nr 30). — ISBN: 8387745812. — S. 284–289. — Bibliogr. s. 289, Streszcz., Abstr.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP16861
Data dodania do BaDAP2004-06-24
Rok publikacji2003
Typ publikacjimateriały konferencyjne (aut.)
Otwarty dostęptak
Czasopisma/serieMateriały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i~Fizyki Stosowanej, Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej, Seria Metalurgia

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Badania marketingowe jako podstawa wyboru marketingowej strategii rozwoju eksportu przedsiębiorstwa przemysłowego — [Marketing researches as a base to change marketing strategie of export development of an industry company] / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VII konferencja naukowo-techniczna : Ustroń Jaszowiec–Częstochowa 1999 / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 2000. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 12). — ISBN: 83-87745-65-0. — S. 294–299. — Bibliogr. s. 299, Streszcz.
fragment książki
Segmentacja rynku produktów przemysłowych jako podstawa formułowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego — [Industry products market segmentation as the basic of casting of industry company marketing strategy] / Wiesław WASZKIELEWICZ, Ewa PRYMON-RYŚ, Adam RYŚ, Ryszard Budzik // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VII konferencja naukowo-techniczna : Ustroń Jaszowiec–Częstochowa 1999 / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 2000. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 12). — ISBN: 83-87745-65-0. — S. 266–271. — Bibliogr. s. 271, Streszcz.