Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Wprowadzenie nowego produktu na rynek z zastosowaniem degustacji i badań ankietowych — The introduction of a new product on the market with tastings and surveys / Ewa WALICZEK, Wiesław WASZKIELEWICZ // W: Inżynieria produkcji : inowacje technologiczne i rozwój technik zarządzania : praca zbiorowa / red. nauk. Zbigniew Skuza ; Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów. — Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów Politechniki Częstochowskiej, 2014. — (Monografie / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów ; ISSN 2391-632X ; nr 44). — Błędny ISSN: 2080-2072. — ISBN: 978-83-63989-21-7. — S. 40–48. — Bibliogr. s. 48, Abstr.


Autorzy (2)


Dane bibliometryczne

ID BaDAP94020
Data dodania do BaDAP2015-11-26
Rok publikacji2014
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak
Czasopismo/seriaMonografie / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Wpływ reklamy na etap wprowadzenia nowego produktu na rynek — [The influence of advertising on the introduction stage of a new product on the market] / Adam RYŚ // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : X konferencja naukowo-techniczna : Ustroń–Jaszowiec, 19–21 czerwca 2002 / red. nauk. Jan Mróz ; PCz WIPMiFS. — Częstochowa : Wydawnictwo WIPMiFS, 2003. — (Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej ; ISSN 2080-2080. Seria: Metalurgia ; nr 30). — ISBN: 8387745812. — S. 342–347. — Bibliogr. s. 347, Abstr.
fragment książki
Analiza łańcucha dostaw produktu turystycznego — Tourist supply chain analyses / Rafał KUSA // W: Konkurencja i kooperacja w strategiach zarządzania organizacjami : praca zbiorowa = Competition and cooperation in organization's strategies / pod red. Jana Pyki. — Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział, 2009. — (Nowoczesność Przemysłu i Usług). — Opis częśc. wg okł. — ISBN: 978-83-85587-25-5. — S. 129–139. — Bibliogr. s. 138–139, Streszcz., Summ.