Szczegóły publikacji
Opis bibliograficzny
Wpływ reklamy na etap wprowadzenia nowego produktu na rynek — [The influence of advertising on the introduction stage of a new product on the market] / Adam RYŚ // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : X konferencja naukowo-techniczna : Ustroń–Jaszowiec, 19–21 czerwca 2002 / red. nauk. Jan Mróz ; PCz WIPMiFS. — Częstochowa : Wydawnictwo WIPMiFS, 2003. — (Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej ; ISSN 2080-2080. Seria: Metalurgia ; nr 30). — ISBN: 8387745812. — S. 342–347. — Bibliogr. s. 347, Abstr.
Autor
Dane bibliometryczne
ID BaDAP | 16865 |
---|---|
Data dodania do BaDAP | 2004-06-24 |
Rok publikacji | 2003 |
Typ publikacji | materiały konferencyjne (aut.) |
Otwarty dostęp | |
Czasopisma/serie | Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i~Fizyki Stosowanej, Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej, Seria Metalurgia |