Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Pozycja przedsiębiorstwa przemysłowego na rynku jako element wyboru jego strategii marketingowej — The position of an industrial company on the market as an element of choosing its marketing strategy / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Marketing, logistyka i ludzie w zarządzaniu organizacjami : monografia = Marketing, logistics and people in the management of organizations / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2009. — ISBN: 978-83-60714-80-5. — S. 23–35. — Bibliogr. s. 34–35, Streszcz., Summ.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP48129
Data dodania do BaDAP2009-11-04
Rok publikacji2009
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Pozycja przedsiębiorstwa przemysłowego na rynku jako element wyboru jego strategii marketingowej — Market standing of the industrial enterprise as an element of its marketing strategy / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : X konferencja naukowo-techniczna : Ustroń–Jaszowiec, 19–21 czerwca 2002 / red. nauk. Jan Mróz ; PCz WIPMiFS. — Częstochowa : Wydawnictwo WIPMiFS, 2003. — (Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej ; ISSN 2080-2080. Seria: Metalurgia ; nr 30). — ISBN: 8387745812. — S. 284–289. — Bibliogr. s. 289, Streszcz., Abstr.
fragment książki
Marketingowa strategia walki jako forma konfrontacji przedsiębiorstwa przemysłowego z konkurentami — A struggle strategy as a form of industrial company's confrontation with its competition / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Strategiczne planowanie, marketing i logistyka w zarządzaniu organizacjami : monografia = Strategical planning, marketing and logistics in the management of organizations / red. nauk. Ryszard Barcik, Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2011. — ISBN: 978-83-62292-89-9. — S. 140–152. — Bibliogr. s. 152, Streszcz.