Szczegóły publikacji
Opis bibliograficzny
Tworzenie marketingowej strategii przedsiębiorstwa — Development of marketing strategy in the enterprise / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : IX konferencja naukowo-techniczna : Ustroń–Jaszowiec, 20–22 czerwiec 2001 / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej. — Częstochowa : Wydawnictwo WIPMiFS PCz, 2002. — (Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej) ; (Seria: Metalurgia ; nr 26). — ISBN: 83-87745-56-1. — S. 223–228. — Streszcz., Abstr.
Autor
Dane bibliometryczne
ID BaDAP | 42169 |
---|---|
Data dodania do BaDAP | 2008-12-16 |
Rok publikacji | 2002 |
Typ publikacji | materiały konferencyjne (aut.) |
Otwarty dostęp | |
Czasopisma/serie | Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej, Seria Metalurgia, Seria: Metalurgia |