Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Czynniki wewnętrzne wpływające na tworzenie strategii marketingowej przedsiębiorstwa — Internal factors influencing on the creation of the company's marketing strategy / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Zarządzanie organizacjami w gospodarce rynkowej = Organisation management in free market economy / red. nauk. Wiesław Waszkielewicz. — Kraków : AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2007. — ISBN: 978-83-7464-153-1. — S. 85–92. — Bibliogr. s. 92, Streszcz., Summ.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP35891
Data dodania do BaDAP2007-12-10
Rok publikacji2007
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Tworzenie marketingowej strategii przedsiębiorstwa — Development of marketing strategy in the enterprise / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : IX konferencja naukowo-techniczna : Ustroń–Jaszowiec, 20–22 czerwiec 2001 / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej. — Częstochowa : Wydawnictwo WIPMiFS PCz, 2002. — (Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej) ; (Seria: Metalurgia ; nr 26). — ISBN: 83-87745-56-1. — S. 223–228. — Streszcz., Abstr.
fragment książki
Korzyści środowiskowe wdrożenia norm Euro na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Krakowie — Environmental profits as a result of introducing Euro norms based on MPK SA (City Public Transport) in Cracow / Mariusz TRELA // W: Zarządzanie organizacjami w gospodarce rynkowej = Organisation management in free market economy / red. nauk. Wiesław Waszkielewicz. — Kraków : AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2007. — ISBN: 978-83-7464-153-1. — S. 228–236. — Bibliogr. s. 236, Streszcz., Summ.