Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Public relations w bibliotece akademickiej – przykłady rozwiązań praktycznych — Public relations in academic libraries – examples of practical solutions / Anna MACHALSKA-GARBACZ // W: Public relations : biblioteki, wydawnictwa, informacja naukowa, uczelnie = Public relations : libraries, publishers, information centers, universities / red. nauk. Maria Kocójowa ; Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa. — Kraków : Wydawnictwo UJ, 2004. — (Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego ; nr 15). — S. 138–144. — Bibliogr. s. 144, Streszcz., Abstr.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP17194
Data dodania do BaDAP2004-09-06
Rok publikacji2004
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak
Czasopismo/seriaMateriały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Metody pomiaru rezultatów działań public relations — [Methods for measuring out comes of public relations] / Beata TARCZYDŁO // W: Public relations : doświadczenia, badania, wątpliwości / red. Karina Stasiuk-Krajewska, Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski. — Rzeszów : Newsline Sp. z o. o., 2011. — ISBN: 978-83-927713-4-0. — S. 89–108. — Bibliogr. s. 107–108
fragment książki
Public relations z wykorzystaniem multimediów w praktyce zarządzania — [Public relations using multimedia in the management practice] / Jerzy WĄCHOL // W: Public relations : materiały z II Kongresu PR [Public Relations] : Rzeszów, 23–25 kwietnia, 2003 roku / pod red. Dariusza Tworzydło ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie. — Rzeszów : WSIiZ, 2003. — Opis częśc. wg okł. — ISBN: 83-87658-42-1. — S. 205–214. — Bibliogr. s. 213–214, Streszcz., Summ.