Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Metody pomiaru rezultatów działań public relations — [Methods for measuring out comes of public relations] / Beata TARCZYDŁO // W: Public relations : doświadczenia, badania, wątpliwości / red. Karina Stasiuk-Krajewska, Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski. — Rzeszów : Newsline Sp. z o. o., 2011. — ISBN: 978-83-927713-4-0. — S. 89–108. — Bibliogr. s. 107–108


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP62294
Data dodania do BaDAP2011-11-22
Rok publikacji2011
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Program działań media relations. Studium przypadku — [Media relations programme. Case study] / Magdalena Dołhasz, Beata TARCZYDŁO // W: Public relations : materiały z II Kongresu PR [Public Relations] : Rzeszów, 23–25 kwietnia, 2003 roku / pod red. Dariusza Tworzydło ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie. — Rzeszów : WSIiZ, 2003. — Opis częśc. wg okł. — ISBN: 83-87658-42-1. — S. 179–188. — Bibliogr. s. 187–188, Streszcz., Summ.
fragment książki
Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa : wybrane przykłady — [Internal public relations of the company : selected examples] / Beata TARCZYDŁO // W: Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki / pod red. Dariusza Tworzydło, Zbigniewa Chmielewskiego ; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania. — Rzeszów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2009. — ISBN: 978-83-60583-32-6. — S. 191–204. — Bibliogr. s. 204