Szczegóły publikacji
Opis bibliograficzny
Analiza rynku sztucznych kruszyw lekkich w Polsce — Analysis of the market of lightweight artificial aggregates in Poland / Olga Świniarska, Katarzyna STYK, Paweł BOGACZ // W: Koła naukowe kuźnią talentów zarządzania [Dokument elektroniczny] : praca zbiorowa / pod red. Katarzyny Styk. — Wersja do Windows. — Dane tekstowe. — Kraków : Wydawnictwa AGH, cop. 2023. — Zawiera materiały z konferencji: III Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Koła Naukowe Kuźnią Talentów Zarządzania” : 23–25.09.2022, Kraków ; VII Konferencja Odpowiedzialnego Biznesu : 17–18.11.2022, Kraków. — e-ISBN: 978-83-67427-27-2. — S. 127–140. — Wymagania systemowe: Adobe Reader. — Tryb dostępu: https://repo.agh.edu.pl/bitstreams/f97c69e6-cd45-4382-96ae-85... [2023-09-04]. — Bibliogr. s. 139–140, Streszcz., Summ.
Autorzy (3)
Słowa kluczowe
Dane bibliometryczne
ID BaDAP | 148307 |
---|---|
Data dodania do BaDAP | 2023-09-21 |
Rok publikacji | 2023 |
Typ publikacji | materiały konferencyjne (aut.) |
Otwarty dostęp | |
Creative Commons | |
Wydawca | Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie |
Streszczenie
Przedmiotem artykułu jest przedstawienie analizy strategicznej rynku lekkich kruszyw sztucznych w Polsce. Jest to wieloetapowy proces, dzięki któremu możliwe jest dokonanie merytorycznej oceny firm działających na tym rynku. Aby badanie było rzetelne i dokładne, każda z przedstawionych spółek została przeanalizowana zgodnie z wybranymi kryteriami oceny jakościowej oraz ilościowej. W ramach niniejszej pracy przedstawiono wyniki dwóch przeprowadzonych analiz: analizy porównawczej przychodów ogólnych netto z przychodami netto ze sprzedaży oraz analizy SWOT.
Abstract
The subject of the article is to present the strategic analysis of the market of light synthetic aggregates. It is a multi-stage process, thanks to which it is possible to make a substantive assessment of companies operating in this market. In order to be reliable and accurate, each of the analysed companies was analyzed in accordance with the selected criteria of qualitative and quantitative assessment. Within the chapter, the results of two analyses are indicated: a comparative analysis of net overall revenues with net sales revenues and a SWOT analysis.