Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Zakazana wiedza – nauka czy puszka Pandory? — Forbidden knowledge – science or Pandora's box? / Aldona LITWINISZYN // W: Filozofia współczesna a tradycja = Contemporary philosophy and tradition / pod red. Ignacego Stanisława Fiuta ; [aut. Andrzej Bednarczyk et al.]. — Kraków : na zlec. WNSS AGH : Stowarzyszenie Twórcze Artystyczno-Literackie, 2002. — (Prace Zakładu Filozofii Wydziału Nauk Społecznych Stosowanych Akademii Górniczo-Hutniczej ; t. 4) ; (Idee i Myśliciele = Ideas and Thinkers). — ISBN: 83-88527-21-5. — S. 233–247. — Abstr.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP9401
Data dodania do BaDAP2002-06-05
Rok publikacji2002
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak
Czasopisma/serieIdee i Myśliciele = Thinkers and Ideas, Prace Zakładu Filozofii Wydziału Nauk Społecznych Stosowanych Akademii Górniczo\=Hutniczej

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Suwerenność rewolucyjna czy zachowawcza? — The conservative versus revolutionary concepts of sovereignty / Wojciech BUCHNER // W: Filozofia współczesna a tradycja = Contemporary philosophy and tradition / pod red. Ignacego Stanisława Fiuta ; [aut. Andrzej Bednarczyk et al.]. — Kraków : na zlec. WNSS AGH : Stowarzyszenie Twórcze Artystyczno-Literackie, 2002. — (Prace Zakładu Filozofii Wydziału Nauk Społecznych Stosowanych Akademii Górniczo-Hutniczej ; t. 4) ; (Idee i Myśliciele = Ideas and Thinkers). — ISBN: 83-88527-21-5. — S. 51–59. — Abstr.
fragment książki
Przyrodoznawstwo modo physico czy modo chimico?, Cz. 1 — Natural science modo physico or modo chimico?, Pt. 1 / Michał SICIŃSKI // W: Filozofia współczesna a tradycja = Contemporary philosophy and tradition / pod red. Ignacego Stanisława Fiuta ; [aut. Andrzej Bednarczyk et al.]. — Kraków : na zlec. WNSS AGH : Stowarzyszenie Twórcze Artystyczno-Literackie, 2002. — (Prace Zakładu Filozofii Wydziału Nauk Społecznych Stosowanych Akademii Górniczo-Hutniczej ; t. 4) ; (Idee i Myśliciele = Ideas and Thinkers). — ISBN: 83-88527-21-5. — S. 171–186. — Abstr.