Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Doświadczenie klienta jako element przewagi konkurencyjnej na detalicznym rynku energii — Customer experience as an element of competitive advantage in the retail energy market / Mateusz WIERNEK // W: Zarządzanie przedsiębiorstwem [Dokument elektroniczny] : teoria i praktyka : XV międzynarodowa konferencja naukowa : 21–22 listopada 2013, Kraków : [streszczenia]. — Wersja do Windows. — Dane tekstowe. — [Kraków : s. n.], [2013]. — Dysk Flash. — S. [1]. — Wymagania systemowe: Adobe Reader. — Tekst pol.-ang. — Afiliacja: Akademia Górniczo-Hutnicza


Autor


Słowa kluczowe

EN: customer engagementcustomer experienceenergy market
PL: rynek energiizaangażowanie klientadoświadczenie klienta

Dane bibliometryczne

ID BaDAP78266
Data dodania do BaDAP2013-12-20
Rok publikacji2013
Typ publikacjimateriały konferencyjne (aut.)
Otwarty dostęptak
KonferencjaZarządzanie przedsiębiorstwem

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Pozacenowe strategie budowania przewagi konkurencyjnej na detalicznym rynku energii elektrycznej i gazu : streszczenie — Non-price strategies for building competitive advantage in the energy and natural gas retail market : abstract / Mateusz WIERNEK // W: Zarządzanie przedsiębiorstwem [Dokument elektroniczny] : teoria i praktyka : XVII międzynarodowa konferencja naukowa : 26–27 listopada 2015, Kraków. — Wersja do Windows. — Dane tekstowe. — [Kraków : s. n.], 2015. — 1 dysk optyczny. — S. [1]. — Wymagania systemowe: Adobe Reader ; napęd CD-ROM. — Tekst pol.-ang.
fragment książki
Pozacenowe strategie budowania przewagi konkurencyjnej na detalicznym rynku energii elektrycznej i gazu — Non-price strategies for building competitive advantage in the energy and natural gas retail market / Mateusz WIERNEK // W: Zarządzanie przedsiębiorstwem : teoria i praktyka 2016 / red. nauk. Marek Karkula, Piotr Łebkowski. — Kraków : Wydawnictwa AGH, 2017. — (Wydawnictwa Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie). — ISBN: 978-83-7464-901-8. — S. 105–118. — Bibliogr. s. 117–118, Streszcz., Abstr.