Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Strategia imitacji jako rodzaj strategii marketingowej przedsiębiorstwa przemysłowego — An imitation strategy as a form of industrial company's marketing strategy / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji : monografia = Marketing and logistics determinants of organizations development / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2010. — ISBN: 978-83-62292-64-6. — S. 63–75. — Bibliogr. s. 75, Streszcz., Summ.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP52493
Data dodania do BaDAP2010-07-16
Rok publikacji2010
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Strategia rynkowa przedsiębiorstwa monopolstycznego – klasyczne teorie i rzeczywistość — Market strategy of monopoly's enterprise – classical theories and reality / Andrzej DURA // W: Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji : monografia = Marketing and logistics determinants of organizations development / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2010. — ISBN: 978-83-62292-64-6. — S. 30–62. — Bibliogr. s. 62, Streszcz., Summ.
fragment książki
Orientacja marketingowa przedsiębiorstw handlujących gazem na konkurencyjnych rynkach energii — Natural gas companies marketing orientattion on competitive energy markets / Mateusz WIERNEK // W: Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji : monografia = Marketing and logistics determinants of organizations development / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2010. — ISBN: 978-83-62292-64-6. — S. 218–238. — Bibliogr. s. 236–237, Streszcz., Summ.