Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Strategia luki rynkowej jako czynnik rozwoju sprzedaży produktów małych i średnich przedsiębiorstw — Market gap strategy as a factor of products sale development in small and medium enterprises / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Wybrane zagadnienia funkcjonowania podsystemów gospodarki polskiej = Selected issues of functioning of Polish economy subsystems / red. nauk. Marianna Księżyk. — Kraków : AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2009. — Na okł. dodatkowo: 35 lat Wydziału Zarządzania AGH. — ISBN: 978-83-7464-237-8. — S. 49–55. — Bibliogr. s. 55, Streszcz., Summ.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP46897
Data dodania do BaDAP2009-09-10
Rok publikacji2009
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Aktywność małych i średnich przedsiębiorstw w korzystaniu z funduszy strukturalnych — Small and medium enterprises activity in European Union Structural Funds usage / Agnieszka PESZKO // W: Wybrane zagadnienia funkcjonowania podsystemów gospodarki polskiej = Selected issues of functioning of Polish economy subsystems / red. nauk. Marianna Księżyk. — Kraków : AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2009. — Na okł. dodatkowo: 35 lat Wydziału Zarządzania AGH. — ISBN: 978-83-7464-237-8. — S. 77–85. — Bibliogr. s. 85, Streszcz., Summ.
fragment książki
Innowacyjność przedsiębiorstw mikro w Małopolsce — Innovativeness of micro enterprises in Malopolska / Joanna DUDA // W: Wybrane zagadnienia funkcjonowania podsystemów gospodarki polskiej = Selected issues of functioning of Polish economy subsystems / red. nauk. Marianna Księżyk. — Kraków : AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2009. — Na okł. dodatkowo: 35 lat Wydziału Zarządzania AGH. — ISBN: 978-83-7464-237-8. — S. 67–76. — Bibliogr. s. 75–76, Streszcz., Summ.