Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Strategia kooperacji jako forma strategii marketingowej przedsiębiorstw przemysłowych — A cooperation strategy as a form of industrial companies marketing strategies / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce rynkowej : monografia / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2008. — ISBN: 978-83-60714-50-8. — S. 34–38. — Bibliogr. s. 38, Streszcz., Summ.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP40070
Data dodania do BaDAP2008-09-02
Rok publikacji2008
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Kryteria oceny systemów ekspertowych wspomagania podejmowania decyzji — Assessment criteria of expert systems supporting decision making / Dariusz SALA, Wiesław WASZKIELEWICZ // W: Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce rynkowej : monografia / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2008. — ISBN: 978-83-60714-50-8. — S. 265–272. — Bibliogr. s. 271, Streszcz., Summ.
fragment książki
Społeczne funkcje nadzoru korporacyjnego — The social functions of corporate governance / Adam PESZKO // W: Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwami w gospodarce rynkowej : monografia / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz. — Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2008. — ISBN: 978-83-60714-50-8. — S. 195–206. — Biblioigr. s. 206. Streszcz., Summ.