Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Marketingowe strategie cen w eksporcie produktów przemysłu hutniczego — [Marketing strategies of prices in metallurgy industry products export] / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VI konferencja naukowo-techniczna / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 1998 [wyd. 1999]. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 10). — ISBN: 83-87745-30-8. — S. 197–200


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP3355
Data dodania do BaDAP2001-04-18
Rok publikacji1999
Typ publikacjimateriały konferencyjne (aut.)
Otwarty dostęptak
Czasopismo/seriaMateriały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Badania marketingowe w kształtowaniu programu produkcji huty — [Marketing researches in the building of steelwork production programme] / Ewa PRYMON-RYŚ, Ryszard Budzik, Wiesław WASZKIELEWICZ // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VI konferencja naukowo-techniczna / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 1998 [wyd. 1999]. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 10). — ISBN: 83-87745-30-8. — S. 244–248. — Bibliogr. s. 248
fragment książki
Strategiczne planowanie marketingowe na rynku produktów przemysłowych — [Marketing strategic planning on the business-to-business market] / Ewa PRYMON-RYŚ // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : IX konferencja naukowo-techniczna : Ustroń–Jaszowiec, 20–22 czerwiec 2001 / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej. — Częstochowa : Wydawnictwo WIPMiFS PCz, 2002. — (Materiały Konferencyjne / Politechnika Częstochowska. Wydział Inżynierii Procesowej, Materiałowej i Fizyki Stosowanej) ; (Seria: Metalurgia ; nr 26). — ISBN: 83-87745-56-1. — S. 453–460. — Bibliogr. s. 460