Szczegóły publikacji
Opis bibliograficzny
Marketingowe strategie cen w eksporcie produktów przemysłu hutniczego — [Marketing strategies of prices in metallurgy industry products export] / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Produkcja i zarządzanie w hutnictwie : VI konferencja naukowo-techniczna / Politechnika Częstochowska. — Częstochowa : PCz, 1998 [wyd. 1999]. — (Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia ; nr 10). — ISBN: 83-87745-30-8. — S. 197–200
Autor
Dane bibliometryczne
ID BaDAP | 3355 |
---|---|
Data dodania do BaDAP | 2001-04-18 |
Rok publikacji | 1999 |
Typ publikacji | materiały konferencyjne (aut.) |
Otwarty dostęp | |
Czasopismo/seria | Materiały Konferencyjne Wydziału Metalurgii i Inżynierii Materiałowej / Politechnika Częstochowska. Seria: Metalurgia |