Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Badania marketingowe jako podstawa identyfikacji rynku zbytu produktów — Marketing research as a base of company's products market identification / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Współczesne czynniki rozwoju przedsiębiorstwa / red. nauk. Adam Peszko. — Kraków : Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne AGH, 2005. — Dod. ISBN: 837464009X. — ISBN: 8374640355. — S. 245–253. — Bibliogr. s. 252, Streszcz., Summ.


Autor


Dane bibliometryczne

ID BaDAP25180
Data dodania do BaDAP2005-12-23
Rok publikacji2005
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na rynku zamówień publicznych — Barriers of development of small and medium-sized enterprises on public procurement market / Maciej WOŹNIAK // W: Współczesne czynniki rozwoju przedsiębiorstwa / red. nauk. Adam Peszko. — Kraków : Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne AGH, 2005. — Dod. ISBN: 837464009X. — ISBN: 8374640355. — S. 211–220. — Bibliogr. s. 220, Streszcz., Summ.
fragment książki
Badania marketingowe jako podstawa identyfikacji rynku zagranicznego i warunek rozwoju eksportu we współczesnych międzynarodowych stosunkach gospodarczych — [Marketing researches as a base of foreign market identification and export development condition in contemporary international economical relations] / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Współczesne determinanty stosunków międzynarodowych / pod red. Bogusławy Bednarczyk i Marcina Lasonia. — Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, 2006. — ISBN: 978-83-89823-13-7; ISBN: 83-89823-13-6. — S. 53–61