Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Prowadzenie robót górniczych w trudnych warunkach górniczo-geologicznych - jak zapewnić bezpieczeństwo i zwiększyć szanse na realizację celu — [Conducting works mining in difficult mining and geological conditions - how keep you safe and increase your chances to achieve the goal] / Marek CAŁA, Antoni TAJDUŚ, Michał KOWALSKI, Agnieszka STOPKOWICZ, Katarzyna CYRAN, Joanna JAKÓBCZYK, Malwina KOLANO, Mateusz BLAJER // W: Szkoła Górnictwa Odkrywkowego 2022 [Dokument elektroniczny] : IX edycja : Wisła 6–8 czerwca 2022 r. — Wersja do Windows. — Dane tekstowe. — [Kraków : AGH], [2022]. — 1 dysk optyczny. — Slajdy [1–43]. — Wymagania systemowe: Adobe Reader


Autorzy (8)

  • Cała Marek
  • Tajduś Antoni
  • Kowalski Michał
  • Stopkowicz Agnieszka
  • Cyran Katarzyna
  • Jakóbczyk Joanna
  • Kolano Malwina
  • Blajer Mateusz

Dane bibliometryczne

ID BaDAP142661
Data dodania do BaDAP2022-11-24
Rok publikacji2022
Typ publikacjimateriały konferencyjne (aut.)
Otwarty dostęptak
WydawcaAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Oddziaływanie robót strzałowych na otoczenie kopalń odkrywkowych - zagadnienia wybrane — [The impact of blasting works on the surroundings of opencast mines - selected issues] / Anna SOŁTYS, Józef PYRA, Jan WINZER // W: Szkoła Górnictwa Odkrywkowego 2022 [Dokument elektroniczny] : IX edycja : Wisła 6–8 czerwca 2022 r. — Wersja do Windows. — Dane tekstowe. — [Kraków : AGH], [2022]. — 1 dysk optyczny. — Slajdy [1–41]. — Wymagania systemowe: Adobe Reader
fragment książki
Wybrane aspekty oceny bezpieczeństwa robót strzałowych w odkrywkowych zakładach górniczych — [Selected issues of blasting operations safety assessment in open pit mines] / Michał DWORZAK // W: Szkoła Górnictwa Odkrywkowego 2022 [Dokument elektroniczny] : IX edycja : Wisła 6–8 czerwca 2022 r. — Wersja do Windows. — Dane tekstowe. — [Kraków : AGH], [2022]. — 1 dysk optyczny. — Slajdy [1–49]. — Wymagania systemowe: Adobe Reader