Szczegóły publikacji

Opis bibliograficzny

Marketing partnerski – nowoczesne podejście do kształtowania stosunków z klientami na rynku dóbr przemysłowych — Relationship marketing – new approach of developing the long-term relations with industrial buyers / Ewa PRYMON-RYŚ, Adam RYŚ // W: Zarządzanie w przemyśle : teoria i praktyka : wyzwania XXI wieku / red. nauk. Anna Jankowska-Kłapkowska, Marianna Księżyk, Adam Peszko ; Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk ; Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica. Wydział Zarządzania. — Kraków : [s. n.], 1999. — ISBN: 83-907990-6-5. — S. 367–374. — Bibliogr. 373–374, Summ.


Autorzy (2)


Dane bibliometryczne

ID BaDAP1326
Data dodania do BaDAP2001-04-18
Rok publikacji1999
Typ publikacjifragment książki
Otwarty dostęptak

Publikacje, które mogą Cię zainteresować

fragment książki
Japońskie a amerykańskie podejście do doskonalenia organizacji — Japanese and American approach to organization improvement / Zbigniew MARTYNIAK // W: Zarządzanie w przemyśle : teoria i praktyka : wyzwania XXI wieku / red. nauk. Anna Jankowska-Kłapkowska, Marianna Księżyk, Adam Peszko ; Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk ; Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica. Wydział Zarządzania. — Kraków : [s. n.], 1999. — ISBN: 83-907990-6-5. — S. 277–284. — Bibliogr. s. 284, Summ.
fragment książki
Marketingowe strategie osiągania przewagi w walce konkurencyjnej na rynku — Marketing strategies to reach competitive advantages on the market / Andrzej PODOBIŃSKI // W: Zarządzanie w przemyśle : teoria i praktyka : wyzwania XXI wieku / red. nauk. Anna Jankowska-Kłapkowska, Marianna Księżyk, Adam Peszko ; Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk ; Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica. Wydział Zarządzania. — Kraków : [s. n.], 1999. — ISBN: 83-907990-6-5. — S. 347–354. — Summ.